is het waar dat indianen geen haargroei hebben op sommige plekken?

ik zie op internet en in films alles behalve harige indianen
ze hebben geen snor geen baard geen borsthaar, is dat echt zo ? hebben indianen als gewoonte dat te harsen of kunnen ze geen haar laten groeien op die plekken?

(voornamelijk midden-noord Amerika)
(afbeeldingen,vid als voorbeelden)

Toegevoegd na 4 dagen:
waarom zie je nooit harige indianen , met snorren of baarden , borsthaar komt ook NOOIT voor in films, maar ook op internet(google) en games zie je ze nooit met haar op die plekken. als je een 'half naakte ' stam ziet dan zijn ze zowat allemaal haarloos waar europeanen haar hebben

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

nee, alle mensen zijn op die manier wel gelijk aan elkaar,
indianen zijn dan niet de rijksten op aarde,
producten hebben ze wel hoor ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook Japanners hebben, behalve op het hoofd waar juist veel,weinig lichaamsbeharing. Bij Chinezen zie je af en toe nog wel eens een schriel baardje of een uitgerekte snor...